مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:582019-07-17سياسي

تبدیل کرمان به پایگاه مجسمه سازی کشور در آینده نزدیک


استاندار کرمان به طبیعت، پیشینه تاریخی و داشتن بزرگترین مجسمه سازان مطرح کشور در استان کرمان در حوزه مجسمه سازی اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت استان و همچنین برنامه ریزی های صورت گرفته به زودی کرمان به عنوان پایگاه مجسمه سازی کشور لقب خواهد گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدجواد فدایی در شورای سیاست گذاری دوازدهمین جشنواره موسیقی نواحی کشور، این جشنواره را یکی از جشنواره های هنری مهم در سطح کشور معرفی کرد و افزود: انتظار داریم با تعامل همه دستگاه های اجرایی استان آبان ماه سال جاری این جشنواره به بهترین نحو ممکن در استان کرمان برگزار شود.

وی با بررسی موارد مطرح شده در جلسات گذشته هماهنگی برگزاری این جشنواره در تهران، افزود: دستگاه های مرتبط با این جشنواره با تعامل و همکاری شرایط برگزاری هر چه بهتر این جشنواره را فراهم کرده تا مردم بتوانند از بخش های مختلف این جشنواره موسیقی به خوبی استفاده کنند.

وی گفت: از آنجا که جشنواره موسیقی نواحی یکی از مهمترین جشنواره های هنری و موسیقیایی در سطح کشور است، باید بتوانیم در سطح ملی و حتی بین المللی برنامه ریزی مناسبی برای یک اجرای خوب و با کیفیت در استان کرمان داشته باشیم.

استاندار کرمان از حضور گروه های اجرای موسیقی از کشورهای مختلف در این جشنواره خبر داد و بیان کرد: اساتید موسیقی نو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبدیل کرمان به پایگاه مجسمه سازی کشور در آینده نزدیک

تبدیل کرمان به پایگاه مجسمه سازی کشور در آینده نزدیک