مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 08:392019-07-17سياسي

نوبخت: در سال جاری 988 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، نشست مشترک مجلس و دولت برای حمایت از رونق تولید ملی با حضور علی لاریجانی رییس مجلس، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، - موانع و راه کار های حمایت از تولید کشور با حضور رییس مجلس، برخی از روسای کمیسیون های تخصصی مجلس و وزرا و مسئولان دولتی مورد بررسی قرار گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو به نقل از خانه ملت، نشست مشترک مجلس و دولت برای حمایت از رونق تولید ملی با حضور علی لاریجانی رییس مجلس، نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه، حجتی وزیر جهاد کشاورزی، اسلامی وزیر راه و شهرسازی، شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رحمانی وزیر صمت، روسای برخی از کمیسیون های تخصصی و مدیران بانک مرکزی و اتاق بازرگانی برگزار شد.

نوبخت: دولت 8 برنامه کلان برای فعال کردن بخش تولید تدوین و اجرایی کرده استمحمدباقر نوبخت رییس سازمان برنامه و بودجه در نشست امروز با اشاره به استفاده از ظرفیت های قانونی برای تحقق رونق تولید در کشور، گفت: در این راستا تبصره 18 قانون بودجه فعال شد و خوشبختانه در سال های گذشته مجلس به خوبی به بخش های تولید و اشتغال توجه کرده است.

وی با بیان اینکه دولت 8 برنامه کلان برای فعال کردن بخش تولید تدوین و اجرایی کرده است، گفت: نوسازی بافت فرسوده، بخش کشاورزی، می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوبخت: در سال جاری 988 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود

نوبخت: در سال جاری 988 هزار فرصت شغلی ایجاد می شود