مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 تیر 1398 ساعت 01:492019-07-16فرهنگي

آیا مستند ویژه «گاندو» درباره جیسون رضاییان روی آنتن می رود؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل این سریال گفت که فیلم مستند جیسون رضاییان که به پیوست رسانه ای این سریال بوده در مراحل نهایی قرار دارد و تصاویر اختصاصی از پرونده وی برای اولین .

- آیا مستند ویژه گاندو درباره جیسون رضاییان روی آنتن می رود؟ تهیه کننده سریال گاندو در واکنش به احتمال مانع آفرینی ها در پخش مستندات ویژه این سریال درباره جیسون رضاییان از یک تدبیر دیگر خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، مجتبی امینی، تهیه کننده سریال گاندو در حاشیه مراسم تقدیر از عوامل این سریال گفت که فیلم مستند جیسون رضاییان که به پیوست رسانه ای این سریال بوده در مراحل نهایی قرار دارد و تصاویر اختصاصی از پرونده وی برای اولین بار به زودی از شبکه سوم سیما پخش می شود.

وی با اشاره به پخش مستند قاعده بازی که امشب از شبکه پنج روی آنتن می رود، گفت: این مستند، فیلم دیگری است و مستندی که مورد تایید مجموعه عوامل تولید کننده سریال گاندو است و برگرفته از بخشی از پرونده واقعی جیسون رضاییان است، به زودی از قاب شبکه سه سیما پخش می شود.

تهیه کننده مجموعه گاندو به تصاویر این مستند اشاره کرد و گفت: تمام تصاویری که در این مستند آورده شده است براساس استنادات و پرونده واقعی جی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مستند ویژه «گاندو» درباره جیسون رضاییان روی آنتن می رود؟

آیا مستند ویژه «گاندو» درباره جیسون رضاییان روی آنتن می رود؟