مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:282019-07-16اقتصادي

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی خراسان شمالی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی از اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبارات به منظور اجرای طرح های این حوزه در جریان سفر رییس جمهور به استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، حبیب یزدان پناه اظهار کرد: سفر 23 تیرماه رییس جمهور و هیئت دولت، تصمیماتی برای رونق و توسعه استان در پی داشت که از جمله آن، اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار برای دو سال به این اداره کل است.

وی همچنین از اختصاص یک هزار و 296 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به منظور فعالیت در بخش های گردشگری و صنایع دستی خبر داد و افزود: این میزان اعتبارات، 10 برابر اعتبارات ملی اختصاص یافته به طور سالیانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی گفت: با برنامه ریزی های انجام شده، در آینده روند اجرای طرح های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، آهنگ سریع تری به خود بگیرد.

یزدان پناه، احداث ساختمان اداری این اداره کل، توسعه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم، ساخت کمپینگ اقامتی ارگ بلقیس، راه اندازی بازارچه های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری و معرفی استان در قالب برگزاری هفته های فرهنگی و حضور در نمایشگاه های مختلف را از جمله برنامه های پیش رو برشمرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی خراسان شمالی

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح های میراث فرهنگی خراسان شمالی