مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:132019-07-16سياسي

نگاه تجاری به دکه های مطبوعاتی نشود


مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان یکی از مشکلات اساسی مطبوعات را مربوط به قشر دکه دارن مطبوعاتی دانست و گفت: در سازمان ساماندهی مشاغل چندین جلسه برگزار و قراردادی برای ساماندهی تمام دکه های مطبوعاتی تصویب شد که لازم الاجرا است و درخواست داریم نگاه فرهنگی .

- مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان یکی از مشکلات اساسی مطبوعات را مربوط به قشر دکه دارن مطبوعاتی دانست و گفت: در سازمان ساماندهی مشاغل چندین جلسه برگزار و قراردادی برای ساماندهی تمام دکه های مطبوعاتی تصویب شد که لازم الاجرا است و درخواست داریم نگاه فرهنگی به دکه های مطبوعاتی شود نه تجاری.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مهرداد حمزه سه شنبه 25 تیرماه در کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با محوریت بررسی مشکلات مطبوعات استان، عنوان کرد: خبرنگاران با توجه به دغدغه هایشان گاه خبر انتقادی هم کار می کنند اما این انتقادها دلیل بر داشتن مشکل شخصی با فرد و سازمان خاصی نیست بلکه در جهت انجام بهتر امور و براساس وظیفه ذاتی و دلسوزی است.

وی بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی اصحاب رسانه ساختمان رسانه است که رسولی، شهردار وقت قول واگذاری ساختمانی را داده بود اما تا کنون محقق نشده هر چند در این مدت چندین ساختمان دیده شده اما مناسب نبودند و امیدواریم این موضوع هر چه سریع تر با پیگیری ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگاه تجاری به دکه های مطبوعاتی نشود

نگاه تجاری به دکه های مطبوعاتی نشود