مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 15:032019-07-16اقتصادي

ساماندهی 500 متر مربع فضای بی دفاع شهری در محله اتابک تهران


مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای پروژه مرکز محله به منظور ساماندهی 500 متر مربع فضای رها شده و بی دفاع شهری در محله اتابک در منطقه 15 خبر داد.

- مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران از اجرای پروژه "مرکز محله" به منظور ساماندهی 500 متر مربع فضای رها شده و بی دفاع شهری در محله اتابک در منطقه 15 خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کاوه حاجی علی اکبری دراین باره، تصریح کرد: اراضی بی دفاع و رها شده همجوار خانه های مسکونی در محله اتابک، با ایجاد فضای نامناسب، موجب بروز مشکلات متعدد اجتماعی و محیطی برای ساکنان این محله شده بود.

مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران کاهش حس تعلق به محله، ناامنی، تاثیرات منفی اقتصادی بر قیمت املاک، فقدان فضای مناسب جهت برگزاری گردهمایی و مراسم ها، کمبود سرانه های خدماتی مورد نیاز و … را بخشی از مشکلات موجود در این محله عنوان کرد و گفت: به همت سازمان نوسازی شهر تهران و با همکاری شهرداری منطقه 15، احداث مرکز محله در دستور کار قرار گرفت که تاکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

علی اکبری خاطرنشان کرد: این پروژه در انتهای کوچه شهید احمدوند در تقاطع با کوچه شهید درستی با تملک هشت پلاک و به مساحت 500 متر مربع در حال اجرا است و امکاناتی چون فضای سبز، خانه فرهنگ و غیره در این پروژه در نظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساماندهی 500 متر مربع فضای بی دفاع شهری در محله اتابک تهران

ساماندهی 500 متر مربع فضای بی دفاع شهری در محله اتابک تهران