مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 13:082019-07-16اقتصادي

تخصیص بیش از 34 هزار میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه تا پایان سال 97


سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری آذربایجان غربی گفت: در سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای حوزه فرهنگی دریاچه ارومیه تخصیص یافته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پیمان آرامون در چهاردهمین همایش ملی علوم ومهندسی آبخیزداری ایران که در سالن همایش های دانشگاه ارومیه برگزار شد افزود: با توجه به اینکه در کار عملیاتی نیاز به کار فرهنگی نیز باعث توسعه کارها می شود در سال جاری یک میلیارد و 200 میلیون تومان برای حوزه فرهنگی دریاچه ارومیه تخصیص یافته است.

آرامون با اشاره به اینکه ستاد احیای دریاچه ارومیه از سال 93 کار خود را آغاز کرده است، تصریح کرد: در این مدت میزان 3هزار و 465 میلیارد تومان اعتبار برای احیای دریاچه ارومیه صرف شده و در حال حاضر با توجه به عنایت خداوند و بارندگی های اخیر شاهد افزایش مساحت دریاچه به 3 هزار و 111 مترمربع و میزان آب بیش از 4 میلیارد مترمکعب هستیم.

وی با اشاره به اینکه در سال های اخیر رهبر انقلاب تاکید ویژه ای به مدیریت منابع طبیعی و حفظ منابع آب وخاک داشته است خاطرنشان کرد: متاسفانه در سال های اخیر بحث آبخیزداری و حفظ مراتع و جنگل ها مورد تعرض قرار گرفته و سیل اخیر نیز حاصل این دستکاری انسان برطبیعت بوده است بنابراین نیاز است مدیریت منابع طبیعی را جدی گرفته و اصلاح کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخصیص بیش از 34 هزار میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه تا پایان سال 97

تخصیص بیش از 34 هزار میلیارد ریال برای احیای دریاچه ارومیه تا پایان سال 97