مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 12:032019-07-16سياسي

ساعدی: امروز مردم دشت آزادگان مانند هشت سال دفاع مقدس با محرومیت مبارزه می کنند


نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه انتخابیه خود که بر اثر سیل ایجاد شده است، گفت: امروز مردم زیر فشار خرابی های ناشی از سیل زجر می کشند و مانند دفاع مقدس با محرومیت مبارزه می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قاسم ساعدی نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت: هنوز زیرساخت های تخریب شده دشت آزادگان هویزه دست نخورده مانده است.

امروز مردم آن منطقه مانند دوران هشت سال دفاع مقدس در جهت مبارزه با محرومیت بوده و زیر فشار خرابی های ناشی از سیل زجر می کشند.

وی خطاب به وزیر کشور بیان کرد: امروز وزارت کشور در جهت تأمین زیرساخت های شهری حوزه انتخابیه که در اثر سه ماه مجاورت با سیلاب و پس زدن آب های زیرزمینی دچار مشکل شده است، اقدام می کرد.

انتظار داشتیم وزارت کشور در جهت تأمین آسفالت و بهسازی شهری نیز اقدام کند ولی نه در سطح استانی و نه در سطح مرکز علیرغم مکاتبات متعدد قدمی برداشت نشده است.

نماینده مردم هویزه در پایان خطاب به وزیر نیرو عنوان کرد: طبق جلسات متعدد که با حضور شما و معاونان در کارگروه های متفاوت در زمینه تأمین آب کشاورزی و لایه روبی زهکش های مادر در دشت آزادگان هویزه و لایه روبی کرخه در جهت تأمین آب کشاورزی مردم هویزه دستوراتی داده شده ولی تاکنون عملیاتی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعدی: امروز مردم دشت آزادگان مانند هشت سال دفاع مقدس با محرومیت مبارزه می کنند

ساعدی: امروز مردم دشت آزادگان مانند هشت سال دفاع مقدس با محرومیت مبارزه می کنند