مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 11:582019-07-16سياسي

محمودی شاه نشین: طرح رجیستری در حال تبدیل شدن به فرصت رانت خواری است


نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به ضرورت های امروز جهان ارتباطات، مانند تلفن های همراه هوشمند گفت: طرح رجیستری در حال تبدیل شدن به فرصت رانت خواری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمودی شاه نشین در نطق میان دستور جلسه علنی امروز (سه شنبه) مجلس گفت: با سپری شدن روز بهزیستی روز توجه خاص به جامعه معلولین، سالمندان، آسیب دیدگان اجتماعی و خانواده بزرگ بهزیستی، اخذ گزارش، عملکرد و توجه به اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین و افراد تحت پوشش بهزیستی ضروری است.

وی افزود: هر چند ممکن است جسم این عزیزان ضعف هایی داشته باشد ولی روح آرام و مظلوم شان با نگاه های معصومانه پیامی دارد و آن پیام طلب اراده ملی و اراده جمعی در جهت اجرایی شدن قانون حمایت از معلولین با اولویت اشتغال این عزیزان، اجرای برنامه های توانمندسازی و مناسب سازی محیط و فضای کار و زندگی است.

هرگز نباید از این امر غافل شد.

نماینده مردم شهریار در مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک روز تأمین اجتماعی تأکید کرد: به واسطه عدم حضور ذی نفعان واقعی، کارگران و کارفرمایان در نقش مدیریت این سازمان بزرگ یعنی تأمین اجتماعی، دولت اراده کرده که فاتحه این صندوق و سازمان را بخواند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محمودی شاه نشین: طرح رجیستری در حال تبدیل شدن به فرصت رانت خواری است

محمودی شاه نشین: طرح رجیستری در حال تبدیل شدن به فرصت رانت خواری است