مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 11:232019-07-16اقتصادي

عقد قراردادی برای تولید کیت نانومغذی


قرارداد تولید کیت نانومغذی مناسب برای افزایش عملکرد کمی و کیفی (عطر و طعم) گیاه چای (Camellia sinensis) با استفاده از نانوبایوفناوری در راستای رفع چالش های باغات چای در کشور بین پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده چای مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد.

- قرارداد تولید کیت نانومغذی مناسب برای افزایش عملکرد کمی و کیفی (عطر و طعم) گیاه چای (Camellia sinensis) با استفاده از نانوبایوفناوری در راستای رفع چالش های باغات چای در کشور بین پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده چای مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی منعقد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس تفاهم نامه قبلی علمی- پژوهشی بین پژوهشکده علوم پایه کاربردی جهاد دانشگاهی و پژوهشکده چای مؤسسه تحقیقات علوم باغبانی، قرارداد با موضوع اجرای مشترک پروژه تولید کیت نانومغذی مناسب برای افزایش عملکرد کمی و کیفی (عطر و طعم) گیاه چای (Camellia sinensis) با استفاده از نانوبایوفناوری پژوهشکده های مذکور امضا شد.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد دانشگاهی، این قرارداد در قالب یک برنامه کوتاه مدت برای افزایش عملکرد کمی و کیفی برگ سبز چای در راستای تعدیل تنش خشکی در باغات چای اجرا خواهد شد که امید است با اجرای پروژه مشترک و توسعه همکاری های فی مابین، گام مؤثری در راستای کمک به رفع چالش های باغات چا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عقد قراردادی برای تولید کیت نانومغذی

عقد قراردادی برای تولید کیت نانومغذی