مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 11:082019-07-16سياسي

عمارتی بهشتی


بناهای جا مانده از پیشینیان، برگی از کارنامه مردان دیروز است و بخشی از تاریخ مردی به نام «سرتیپ سدهی»، پشت یک در چوبی، در بلوار توحید خمینی شهر اصفهان قرار گرفته است.

- بناهای جا مانده از پیشینیان، برگی از کارنامه مردان دیروز است و بخشی از تاریخ مردی به نام سرتیپ سدهی ، پشت یک در چوبی، در بلوار توحید خمینی شهر اصفهان قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ایسنا، کوبه زنانه را به صدا درمی آورم و قدمی آهسته به دالان خنک و تاریکی می گذارم که روزی قدمگاه شمار زیادی از امرای دیوانی و حکومتی بوده.

آن ها که به ملاقات سرتیپ سدهی می آمدند و ریش او را برای راه افتادن کارشان گرو می خواستند.

تاریخ امروز را سال های دورتر از امروز باید خواند و بناهای جامانده از پیشینیان، برگی از کارنامه مردان دیروز است که از آن ها باقی مانده.

بخشی از تاریخ مردی به نام سرتیپ سدهی ، پس از این دالان قرار گرفته.

دالان به بهشتی رؤیایی ختم می شود؛ درختان میوه در سمت چپ و عمارت زیبای مسحور کننده در سمت راست؛ خداش خیر دهاد، آن که این عمارت کرد.

زیبایی خیره کننده عمارت، دیدن باغ هوش ربا را در اولویت دوم قرار می دهد و پشت سر گذاشتن اتاق های پنج دری و سه دری تابستانه، حوض خانه و حوض سنگی میان آن، دیدن سقف بلند و چشیدن حس خنکی دل چسب در این محیط متقارن و آرام، این اولویت بخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عمارتی بهشتی

عمارتی بهشتی