مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 09:332019-07-16فرهنگي

بازیگر نقش «الویس پریسلی» معرفی شد


«باز لورمن» کارگردان استرالیایی پس از جستجوی فراوان در نهایت بازیگر نقش «الویس پریسلی» خواننده نامدار آمریکایی را انتخاب کرد تا در کنار «تام هنکس» بازیگران اصلی فیلم زندگی سلطان موسیقی راک «اند رول» کامل شود.

- باز لورمن کارگردان استرالیایی پس از جستجوی فراوان در نهایت بازیگر نقش الویس پریسلی خواننده نامدار آمریکایی را انتخاب کرد تا در کنار تام هنکس بازیگران اصلی فیلم زندگی سلطان موسیقی راک اند رول کامل شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پس از مطرح شدن نام گزینه هایی چون انسل الگورت ، آرون تیلور جانسون ، مایلز تلر و هری استایلز در نهایت آستین باتلر که در فیلم جدید روزی روزگاری در هالیوود تارانتینو نیز حضور داشته برای بازی در نقش الویس پریسلی برگزیده شد.

پیش از این حضور تام هنکس بازیگر برنده اسکار آمریکایی برای بازی در نقش تام پارکر مدیر برنامه های الویس قطعی شده است، فردی که همه جنبه های زندگی الویس پریسلی را کنترل می کرد.

این فیلم که محصول کمپانی برادران وارنر است یک بازه زمانی 20 ساله از زمان ظهور و به شهرت رسیدن الویس پریسلی تا تبدیل شدن به ستاره ای بی همتا در بستر منظر فرهنگی در حال تحول و عصر معصومیت در آمریکا را به تصویر می کشد و نگاه ویژه ای نیز به رابطه این خواننده با مدیر برنامه هایش کول تام پارکر دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازیگر نقش «الویس پریسلی» معرفی شد

بازیگر نقش «الویس پریسلی» معرفی شد