مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 تیر 1398 ساعت 08:492019-07-16دانش

بیش از 100 نفر از دانشجویان خراسان رضوی در اردوی جهادی روداب شرکت می کنند


محمود حقدوست، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: از امروز 25 تیرماه بیش از 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان های تربت حیدریه، - مسئول جهادسازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی از اعزام 105 نفر از دانشجویان دانشگاه های تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور در اولین مرحله اعزام به منطقه روداب سبزوار خبر داد.

محمود حقدوست، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: از امروز 25 تیرماه بیش از 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های شهرستان های تربت حیدریه، کاشمر و نیشابور به منطقه روداب سبزوار اعزام می شوند.

حقدوست افزود: 60 نفر از دانشجویان دانشگاه های تربت حیدریه، 25 نفر از دانشگاه های کاشمر و 20 نفر از دانشجویان دانشگاه های نیشابور در این اردوی جهادی شرکت می کنند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی خراسان رضوی با اشاره به اینکه این اعزام اولین مرحله از اعزام این دانشگاه ها به منطقه روداب سبزوار است، خاطرنشان کرد: این دانشگاه ها پس از این نیز اعزام خواهند داشت.

وی تاکید کرد: این اردوی جهادی در راستای بزرگترین اردوی جهادی استان خراسان رضوی به منطقه سیل زده روداب است که در آن تمام گروه های جهادی دانشگاه های استان به ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 نفر از دانشجویان خراسان رضوی در اردوی جهادی روداب شرکت می کنند

بیش از 100 نفر از دانشجویان خراسان رضوی در اردوی جهادی روداب شرکت می کنند