مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 22:542019-07-15سياسي

قانون، شورای نگهبان را از اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت ها منع کرده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان طی سخنانی در دیدار روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی با آیت الله جنتی ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت با بیان اینکه دیدارها و تعامل خوبی با نمایندگان .

- سخنگوی شورای نگهبان با تأکید بر اینکه شورای نگهبان اسناد رد صلاحیت ها را به داوطلبانی که مراجعه کنند اعلام می کند، گفت: قانون، شورا را از اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت افراد منع کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، عباسعلی کدخدایی قائم مقام دبیر و سخنگوی شورای نگهبان طی سخنانی در دیدار روسای کمیسیون های مجلس شورای اسلامی با آیت الله جنتی ضمن تبریک میلاد امام رضا(ع) و دهه کرامت با بیان اینکه دیدارها و تعامل خوبی با نمایندگان مجلس شورای اسلامی داریم، گفت: این دیدارها یا به صورت انفرادی یا به صورت جمعی در کمیسیون ها و با توجه به ضرورت های پیش آمده صورت می گیرد.

وی ادامه داد: دیدارهایی که با نمایندگان مجلس داریم موجب شده تا مسائل همدیگر را درک کرده و بدانیم مشکل چیست؟ سخنگوی شورای نگهبان با اشاره به پیشنهاد یکی از روسای کمیسیون های مجلس مبنی بر همکاری شورای نگهبان با مجلس برای جلوگیری از رفت و برگشت های چندباره مصوبات میان مجلس و شورا، اظهار داشت: این کار تا حدو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قانون، شورای نگهبان را از اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت ها منع کرده است

قانون، شورای نگهبان را از اعلام عمومی دلایل رد صلاحیت ها منع کرده است