مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 15:532019-07-15فرهنگي

همه چیز درباره جایزه ادبی «مهرگان»


مدیر جایزه ادبی «مهرگان» در نشست استانی خود علاوه بر بیان تاریخچه و روند برگزاری این جایزه، درباره آسیب های فضای ادبی کشور نیز سخن گفت.

- مدیر جایزه ادبی مهرگان در نشست استانی خود علاوه بر بیان تاریخچه و روند برگزاری این جایزه، درباره آسیب های فضای ادبی کشور نیز سخن گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زرگر در اولین نشست استانی خود با اهالی فرهنگ و ادب اصفهان که عصر 23 تیرماه در شهر کتاب اصفهان برگزار شد، گفت: جایزه مهرگان قدیمی ترین جایزه مستقل و خصوصی ایران است که فعالیت خود را از مهرماه سال 87 با انتخاب بهترین رمان فارسی آغاز کرده و با اهدای جایزه در دیگر بخش های ادبی و علمی ادامه داده است.

هدف بنیاد فرهنگی و غیرتجاری مهرگان، کمک به اعتلای ادبیات، علم و هنر، ترویج فرهنگ کتاب خوانی و ارتقای دانش زیست محیطی مردم بوده و کوشیده است با اعطای جایزه، انگیزه بیشتری در نویسندگان و فعالان محیط زیست به وجود آورده و زمینه معرفی، فروش و توزیع بهتر کتاب ها و ترجمه آن ها را فراهم کند.

او ادامه داد: جایزه مهرگان در حال حاضر در دو حوزه و 9 بخش برگزار می شود که شش بخش آن در حوزه ادبیات داستانی معاصر با عنوان مهرگان ادب در داخل و خارج از ایران و سه بخش در حوزه علم، با عنوان مهرگان محیط زیست است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه چیز درباره جایزه ادبی «مهرگان»

همه چیز درباره جایزه ادبی «مهرگان»