مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 14:582019-07-15سياسي

رونمایی از دو سامانه جدید ایرانداک


دو سامانه جدید ایرانداک با حضور معاون وزیر علوم رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دو سامانه جدید ایرانداک، پایگاه اطلاعات دا (دانش ایران: مشارکت ایرانیان در دانش جهان) و پایگاه اطلاعات اصطلاح نامه های ایرانداک با 210 اطلاع امروز (دوشنبه، 24 تیر) با حضور مسعود برومند، معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم و فناوری و سیروس علیدوستی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری ایرانداک، در محل این پژوهشگاه رونمایی شد.

سیروس علیدوستی، رییس پژوهشگاه علوم و فناوری ایران در این مراسم با بیان اینکه ایرانداک پنج خوشه مأموریت بر پایه اساس نامه برنامه راهبردی و اسناد بالادستی دارد این پنج خوشه مأموریتی را پژوهش، آموزش، اشتراک منابع، مدیریت اطلاعات علمی و فناورانه و پشتیانی از سیاست گذاری علمی و فناورانه نام برد و گفت: دو سامانه ای که امروز رونمایی می شود در دو خوشه مأموریتی ما قرار دارد.

پایگاه های وب اصطلاح نامه های علمی و فنی یکی از زیر ساخت های مدیریت علمی و فناورانه است که برای همه سازمان ها یا کتابخانه ها که به کار اطلاع رسانی و سازماندهی اطلاعات مشغول هستند کاربرد دارد و یک ابزار حیاتی به شمار می آید.

وی با بیان اینکه اصطلاح نامه ها تنها در چند جا در کشور ایجاد شده و بخش اصطلاحات علمی و فنی از سوی ایرانداک ایجاد شده است، توضیح داد: ایرانداک کار روی ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از دو سامانه جدید ایرانداک

رونمایی از دو سامانه جدید ایرانداک