مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 09:592019-07-15اقتصادي

آمار های روحانی با واقعیت تطابق ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جهان صنعت از آمار های روحانی انتقاد کرده است: عبور از مشکلات اقتصادی شعار نیست، بلکه براساس آمار و دلایل این سخن مطرح می شود ؛ - روزنامه جهان صنعت نوشت: آمار های غیرواقعی آقای روحانی بیانگر واقعیت های اقتصادی کشور نیست و همزمانی آن با کاهش نرخ مشارکت اقتصادی، سیاست های اشتغالزای دولت را با شبهات بسیاری همراه ساخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جهان صنعت از آمار های روحانی انتقاد کرده است: عبور از مشکلات اقتصادی شعار نیست، بلکه براساس آمار و دلایل این سخن مطرح می شود ؛ این تازه ترین اظهارنظر رییس دولت دوازدهم در واکنش به آمار های منتشره از کاهش نرخ بیکاری است.

آمار هایی غیرواقعی که بیانگر واقعیت های اقتصادی کشور نیست و همزمانی آن با کاهش نرخ مشارکت اقتصادی، سیاست های اشتغالزای دولت را با شبهات بسیاری همراه ساخته است.

این شبهات به این دلیل است که نه تنها طی این مدت فرصت شغلی جدیدی ایجاد نشده، که از تعداد شاغلان و فعالان اقتصادی کشور نیز کاسته شده است.

به این ترتیب اگر مرکز آمار نرخ بیکاری بهار 98 را 8/10 درصد اعلام می کند، کاهش 3/1 درصدی نرخ بیکاری نسبت به فصل مشابه سال قبل بیانگر کاهش تعداد شاغلان کشوری است چنان که مرکز آمار خود به عنوان متولی اعلام آمار های اقتصادی اعلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار های روحانی با واقعیت تطابق ندارد

آمار های روحانی با واقعیت تطابق ندارد