مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 24 تیر 1398 ساعت 08:432019-07-15بين الملل

پلیس آمریکا به دنبال شناسایی عوامل سوزاندن پرچم آمریکا در یک تجمع حمایت از مهاجران


پس از آنکه گروهی از معترضان در آمریکا در جریان تظاهراتی در مقابل یک مرکز بازداشت مهاجران غیرقانونی در حومه شهر دنوِر اقدام به پایین کشیدن پرچم آمریکا و سوزاندن آن و جایگزین کردنش با یک پرچم مکزیک کردند، - پلیس آمریکا از تحقیقات خود به منظور شناسایی عوامل این اقدام و بررسی هرگونه ویدیوی منتشر شده به منظور شناسایی آنها خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این تظاهرات جمعه شب در ناحیه اورورا به عنوان یکی از چندین تجمع اعتراضی هماهنگ در حمایت از مهاجران در سراسر آمریکا برگزار و برآورد شد که حدود 2000 نفر در آن حضور داشته اند و فضای کلی آن آرام بوده است.

با این حال پلیس آمریکا اعلام کرد، یک گروه از تجمع کنندگان از موانعی که در برابر این مرکز گذاشته شده بود عبور کردند و این مساله موجب شد صدها نفر دیگر نیز به دنبال آنها بروند و در ادامه عده ای از میان این گروه اقدام به پایین کشیدن سه پرچم شامل یک پرچم آمریکا، یک پرچم ایالت کلرادو و یک پرچم سازمان GEO کردند و به جای پرچم آمریکا، یک پرچم مکزیک گذاشته و به جای دو پرچم دیگر نیز پرچمهایی حامی نوشته هایی بر ضد پلیس قرار دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازآسوشیتدپرس، کریستین سولانو-کوردووا، سخنگوی گروه موسوم به ائتلاف حقوق مهاجران کلرادو به روزنامه دنور پست عنوان کرد، آنهایی که پرچمها را پایین کشیدند متعلق به جریان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس آمریکا به دنبال شناسایی عوامل سوزاندن پرچم آمریکا در یک تجمع حمایت از مهاجران

پلیس آمریکا به دنبال شناسایی عوامل سوزاندن پرچم آمریکا در یک تجمع حمایت از مهاجران