مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 تیر 1398 ساعت 11:582019-07-14سياسي

آمریکایی ها بدانند ملت ایران اجازه نمی دهد هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند


رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: امیدواریم بتوانیم خدمتگزارانی شایسته برای نظام اسلامی باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یادواره 120 شهید مدافع حرم دشت ورامین با حضور آیت الله سید مرتضی محمودی گلپایگانی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین، جمعی از مسئولین منطقه و حضور گسترده مردم مؤمن و انقلابی جنوب شرق استان تهران در مصلی صاحب الزمان (عج) شهرستان ورامین برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی گلپایگانی در این مراسم طی سخنانی گفت: شهدای مدافع حرم جان خود را فدا کردند، تا عزت و آزادی و سربلندی برای میهن اسلامی، انقلاب و اسلام عزیز به ارمغان بیاورند و امروز عزت و امنیت را مدیون این شهدای عزیز هستیم.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران تقدیم 120 شهید مدافع حرم در 3 شهرستان ورامین، پیشوا و قرچک را نشانه ولایتمداری و ایمان راسخ مردم این مناطق دانست و گفت: امروز نیز راه شهدای مدافع حرم ادامه دارد و باید هرکس در هر مسئولیتی که هست، با عمل مناسب به وظایف خود راه شهدا را ادامه دهد.

وی به سرنگونی پهپاد آمریکایی اشاره کرد و آن را نمونه ای از اقتدار ایران اسلامی دانست و افزود: آمریکایی ها بدانند، ملت ایران اجازه نمی دهد، هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند و زیر بار ظلم نمی روند و این درس آزادگی را از سیدالشه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمریکایی ها بدانند ملت ایران اجازه نمی دهد هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند

آمریکایی ها بدانند ملت ایران اجازه نمی دهد هیچ قدرتی به آنها زورگویی کند