مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 تیر 1398 ساعت 10:492019-07-13سياسي

نجات یک زندانی از قصاص با تلاش رییس سازمان زندان ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها پس از این اقدام ارزشمند خانواده اولیا دم گفت: اثرات و تبعات خیر این اقدام بزرگ تا سال ها در خانواده شما باقی خواهد بود و اثرات این اقدام انسانی در افکار عمومی جامعه گامی اثر بخش .

- اصغر جهانگیر در جریان سفر استانی رییس قوه قضاییه به استان مرکزی با حضور در منزل اولیای دم در یکی از روستا های شهرستان خنداب ضمن گفتگو با اولیای دم، رضایت آن ها را برای گذشت از قصاص اخذ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اصغر جهانگیر رییس سازمان زندان ها پس از این اقدام ارزشمند خانواده اولیا دم گفت: اثرات و تبعات خیر این اقدام بزرگ تا سال ها در خانواده شما باقی خواهد بود و اثرات این اقدام انسانی در افکار عمومی جامعه گامی اثر بخش در ترویج فرهنگ گذشت و صلح و سازش خواهد بود.

رییس دفتربازرسی ویژه قوه قضاییه این اتفاق ارزشمند و نمونه های متعدد مشابه آن در زندان های کشور با پیگیری و رایزنی های به عمل آمده توسط مسئولین و مددکاران زندان ها حاصل شده است.

در این دیدار که در منزل اولیا دم و در ساعات پایانی روز انجام شد یک جلد کلام الله مجید به رسم یادبود و تقدیر از این اقدام ارزشمند و انسانی توسط رییس سازمان زندان ها به این خانواده اهدا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نجات یک زندانی از قصاص با تلاش رییس سازمان زندان ها

نجات یک زندانی از قصاص با تلاش رییس سازمان زندان ها