مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 11:532019-07-08اقتصادي

هر ماه 30 تا 40 تابلوی غیرمجاز از سطح کرج جمع می شود


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج گفت: ماهانه بین 30 تا 40 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری می شود.

- پیمان بضاعتی پور در گفت وگو با خبرنگار ایسنا با اشاره به اقدامات در دست اجرا برای زیباترکردن چهره کرج اظهار کرد: وضعیت فضای سبز یکی از مهمترین المان های زیبایی چهره شهر است به همین دلیل شهرداری کرج امسال برنامه ویژه ای برای توسعه فضای سبز شهری دارد.

وی ادامه داد: امسال با تخصیص اعتبار مناسب، گلکاری معابر، درختکاری در سطح شهر، ایجاد فضای سبز عمومی و احداث پارک در مناطق مختلف در حال انجام است که این امر باعث افزایش نشاط و زیبایی شهر می شود.

وی افزود: در کنار این، این سازمان حذف آلودگی های بصری مثل تابلوها تبلیغاتی و امحاء نازیبایی های شهری را نیز در اولویت کاری خود قرار داده به طوری که در ماه بین 30 تا 40 تابلوی تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر جمع آوری می شود.

این مسئول با اشاره به اینکه طی شش ماه گذشته اقدامات مناسبی برای زیباسازی نماهای آلوده شهر که چهره شهر را ناهمگون و نازیبا کرده صورت گرفته، اظهار کرد: این نماها را با رنگ خنثی امحاء می کنیم و در برخی مواقع نیز با رنگ نماکاری انجام می دهیم.

وی ابراز کرد: برای نماسازی شهری امسال برنامه ویژه ای داریم که محور آن میدان کرج تا پل هامون است که در نظر داریم علا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر ماه 30 تا 40 تابلوی غیرمجاز از سطح کرج جمع می شود

هر ماه 30 تا 40 تابلوی غیرمجاز از سطح کرج جمع می شود