مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 تیر 1398 ساعت 09:582019-07-08سياسي

تقدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح از سردار غیب پرور


سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش ها و مجاهدت های سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین قدردانی کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی روایت فتح، سید محمد یاشار نادری رییس بنیاد فرهنگی روایت فتح در پیامی از تلاش ها و مجاهدت های سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور فرمانده سابق سازمان بسیج مستضعفین تشکر و قدردانی و آرزوی موفقیت در مسیر خدمت به انقلاب اسلامی را از خداوند منان برای ایشان خواستار شد.

متن پیام بدین شرح است: برادر بسیجی سردار سرتیپ غلامحسین غیب پرور بر خود لازم می دانم به پاس تلاش ها و مجاهدت های فراموش ناشدنی حضرت عالی در دوران تصدی مسئولیت خطیر ریاست سازمان بسیج مستضعفین که بی تردید منشأ خدمات بسیاری به انقلاب شده است قدردانی کنم.

اهتمام جدی و پیگیری های مجدانه و مصرانه حضرت عالی در برنامه ریزی و سیاست گذاری در حوزه فرهنگ و هنر بسیج که تنها بخشی از اقدامات جهادی و انقلابی شما در دوران تصدی ریاست سازمان بسیج مستضعفین بشمار می رود بی تردید نشان از حسن تدبیر، برنامه ریزی منسجم، سازمان دهی مؤثر و درنهایت عمق عشق و علاقه شما به انقلاب، نظام و مردم داشته و همچنان نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح از سردار غیب پرور

تقدیر بنیاد فرهنگی روایت فتح از سردار غیب پرور