مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 تیر 1398 ساعت 09:182019-07-05اجتماعي

کاهش کیفیت هوا در تهران و چهار استان دیگر


مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وزش باد و کاهش کیفیت هوا در تهران و چهار استان دیگر طی سه روز آینده خبر داد.

- احد وظیفه در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی سه روز آینده آسمان اغلب مناطق کشور صاف و آفتابی است، اظهار کرد: همچنین طی این سه روز در جنوب تهران و استان های قم، مرکزی و نیمه غربی اصفهان در بعضی ساعات وزش باد همراه با گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست.

وی ادامه داد: طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (16 و 17 تیر) در ساعات بعد ازظهر در شمال استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و دامنه های البرز در استان های گیلان و اردبیل رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می دهد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه روز سه شنبه (18 تیر) در مناطق مذکور بارش پراکنده و در دامنه های البرز در شرق سواحل واقع در استان های مازندران و گلستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش بینی می شود، تصریح کرد: روز یکشنبه (16 تیر) به طور موقت کاهش نسبی 3 تا 5 درجه ای دما در غرب سواحل دریای خزر همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وظیفه با اشاره به اینکه همچنین خلیج فارس امروز (14 تیر) مواج است، گفت: در پنج روز آینده تداوم وزش باد شدید و گاهی همراه با گرد و خاک را در شرق کشور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش کیفیت هوا در تهران و چهار استان دیگر

کاهش کیفیت هوا در تهران و چهار استان دیگر