مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 9 تیر 1398 ساعت 11:332019-06-30پزشكي

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جدید ترین رتبه بندی جهانی شانگ های رتبه شاخصی دریافت کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیژن ملائکه، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: - مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از کسب رتبه های شاخص این دانشگاه در آخرین رتبه بندی شانگ های خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مشهد، بیژن ملائکه، مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد اظهار کرد: در رتبه بندی موضوعی سال 2019 شانگهای، دانشگاه علوم پزشکی مشهد موفق شد در حوزه داروسازی و علوم دارویی در رده 151 تا 200، در حوزه بهداشت عمومی در رده 151 تا 200 و در حوزه پزشکی بالینی رده 301 تا 400 را به خود اختصاص دهد که این جایگاه شاخص و قابل توجهی است.

وی تصریح کرد: با توجه به آخرین نتایج اعلام شده توسط پایگاه رتبه بندی شانگهای، 32 دانشگاه ایرانی توانستند در بین برترین دانشگاه های دنیا قرار گیرند.

مدیر اطلاع رسانی پزشکی و منابع علمی دانشگاه علوم پزشکی مشهد خاطرنشان کرد: یکی از نظام های رتبه بندی بین المللی دانشگاه ها که همواره مهم و مورد توجه است نظام رتبه بندی شانگ های می باشد که توسط دانشگاه چینی شانگ های جیوتانگ انجام می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جدید ترین رتبه بندی جهانی شانگ های رتبه شاخصی دریافت کرد

دانشگاه علوم پزشکی مشهد در جدید ترین رتبه بندی جهانی شانگ های رتبه شاخصی دریافت کرد