مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 15:282019-06-27سياسي

خاطره خواندنی دکترمنافی از اولین سوالی که رهبری پس از ترور نافرجامشان پرسیدند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دکتر هادی منافی، پزشک معالج مقام معظم رهبری در زمان مجروح شدن ایشان در حادثه هفت تیر 1360 به نقل خاطره ای از آن زمان می پردازد و اینچنین می گوید؛ - آقای دکتر منافی با توجه به اینکه شما پزشک معالج آقای خامنه ای بودید در رابطه با وضع عمومی ایشان توضیحاتی به مردم بدهید؟منافی: حدود ساعت یک بود که در مجلس مشغول کار های خود بودم که به ما اطلاع دادند که آیت الله خامنه ای مورد اصابت مواد منفجره قرار گرفته و به بیمارستان راه آهن انتقال داده شدند.

ما به سرعت به سمت این بیمارستان آمدیم و شاهد این بودیم که ایشان در اتاق عمل به سر می بردند و ضایعات به وجود آمده در تن ایشان بیشتر در طرف راست بدن بود و کتف، ناحیه سینه و زیر بغل سمت راست به شدت آسیب دیده بود و خون ریزی خیلی شدیدی داشتند.

جراحان در حال کار کردن روی بدن ایشان بودند و بالاخره با یکسری جراح های عروق و متخصصین مربوطه تماس گرفته شد که بلافاصله به بیمارستان آمدند و بالاخره خون ریزی متوقف شد .

الان الحمدالله وضع شان بهتر است و شرایط به حال ثبات رسیده است و ان شاالله همین طور ثابت بماند و لحظه به لحظه به سمت بهبودی برود.

این اشکی که مردم پشت در بیمارستان می ریختند واقعا من را تحت تاثیر قرار داده بود و واقعا مطمئن شدم که ان شاالله خداوند جواب این نیای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خاطره خواندنی دکترمنافی از اولین سوالی که رهبری پس از ترور نافرجامشان پرسیدند

خاطره خواندنی دکترمنافی از اولین سوالی که رهبری پس از ترور نافرجامشان پرسیدند