مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 14:482019-06-27سياسي

راه حل معضل اعتیاد استفاده از روش های علمی است


استاندار فارس تاکید کرد که راه حل معضل اعتیاد به موادمخدر، بهره گیری از راهکارها و روش های علمی و برنامه های مدون است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت الله رحیمی صبح پنجشنبه 6 خرداد در همایش مبارزه با موادمخدر استان فارس، گفت: معضل اعتیاد امروز دامنگیر همه جوامع بشری است و در ایران نیز 2 میلیون نفر گرفتار آن هستند.

او با بیان اینکه اغلب افراد گرفتار شده در منجلاب اعتیاد، در سنین جوانی هستند، با اشاره به هزینه های گزاف اعتیاد، عوامل مختلفی را در بروز و شیوع اعتیاد مؤثر دانست و گفت: عوامل فردی در کنار هر عامل دیگری در ایجاد این آسیب اجتماعی مؤثر است و افراد پیش از اینکه به دنبال مقصر باشند، باید به این عوامل بپردازند.

استاندار فارس به زمینه های اجتماعی اعتیاد از جمله فاصله طبقاتی، مهاجرت ها و عدم کنترل اجتماعی، بیکاری، کم سوادی و بی سوادی، قرار گرفتن در هجوم رسانه های بیگانه، سستی اعتقادات و ارزش ها اشاره و با تاکید بر اینکه نباید از این عوامل غفلت شود، لازمه رفع این معضل در جامعه را بهره گیری از روش های علمی و پژوهش و برنامه مدون در زمینه های مختلف دانست.

کاهش فاصله طبقاتی، گسترش فرصت های شغلی، توجه به توانمندی های هر فرد در راستای اعتلای زندگی این فرد و جامعه، توجه به جنبه های فرهنگی، تقویت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه حل معضل اعتیاد استفاده از روش های علمی است

راه حل معضل اعتیاد استفاده از روش های علمی است