مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 12:332019-06-27سياسي

رایزنی های بین المللی پارلمانی در مسکو


مسعود پزشکیان نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی کشورمان در راس هیاتی به دعوت رییس مجلس دومای فدراسیون روسیه به منظور شرکت در دومین همایش بین المللی توسعه نظام پارلمانی به مسکو عزیمت خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، براساس اعلام سفارت ایران در مسکو، این همایش به مدت دو روز ( 10 و 11 تیرماه) با حضور روسای مجالس کشورهای جهان برگزار می شود.

در این همایش موضوعات مربوط به امنیت بین المللی، گفتگوی قانونگذاران برای صلح و ثبات، قانونگذاری و مبنای حقوقی آینده دیجیتال چالش ها و راه حل ها و همکاری بین پارلمان ها مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

همچنین در پنج میزدگرد با حضور نمایندگانی از کشورمان مسائل مربوط به نقش تنظیم موازین حقوقی در مبارزه با فقر و نابرابری، جنگهای رسانه ای و چگونگی غلبه بر اخبار کذب، قانونگذاری اکولوژیکی، نقش جوانان در توسعه نظام پارلمانی و نقش پارلمان ها در حوزه حقوق بشر بررسی خواهد شد.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی کشورمان در این سفر دیدارها و گفتگوهای دو جانبه و چند جانبه ای با روسای هیاتهای شرکت کننده در همایش و برخی مقامات و مسئولان پارلمانی و دولتی فدراسیون روسیه خواهد داشت.

انتهای پیام


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رایزنی های بین المللی پارلمانی در مسکو

رایزنی های بین المللی پارلمانی در مسکو