مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 12:032019-06-27دانش

یازدهمین دوره استانی خط امام از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره خط امام به صورت استانی از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد و گفت: - مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره استانی خط امام ویژه دانشجویان از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، ابوذر صلاحی، مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی از برگزاری یازدهمین دوره خط امام به صورت استانی از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند خبر داد و گفت: در این دوره از میان 675 دانشجوی متقاضی، 120 نفر انتخاب شدند تا با مبانی اندیشه و گفتمان انقلاب آشنا شوند.

صلاحی با بیان اینکه در این دوره آموزشی خط امام، دانشجویان با مبانی اندیشه اسلامی، گفتمان و تفکرات امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب آشنا می شوند، افزود: در این دوره سه کتاب با عنوان طرح کلی اندیشه اسلامی، انسان 250 ساله، جدال دو اسلام و خلاصه جلد 21 صحیفه امام خمینی (ره) به دانشجویان تدریس می شود.

مسئول بسیج دانشجویی خراسان جنوبی در ادامه به برگزاری بیست و چهارمین دوره طرح ولایت کشوری اشاره کرد و گفت: امسال 218 دانشجو از خراسان جنوبی به این دوره اعزام می شوند که نسبت به دوره های گذشته، تعداد دانشجویان اعزام شده افزایش چشم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یازدهمین دوره استانی خط امام از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می شود

یازدهمین دوره استانی خط امام از 10 تا 16 تیر در دانشگاه آزاد بیرجند برگزار می شود