مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 تیر 1398 ساعت 01:232019-06-26ورزشي

پایم را در کاخ سفید لعنتی نمی گذارم!


عضو تیم ملی فوتبال بانوان آمریکا در اعتراض به برخی شرایط موجود در این کشور اعلام کرد در صورتی که او و هم تیمی هایش از عنوان قهرمانی خود در جام جهانی زنان دفاع کنند، به کاخ سفید نخواهد رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو ، تیم ملی فوتبال زنان آمریکا روز دوشنبه به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی زنان فرانسه صعود کرد و به این ترتیب یک گام دیگر به دفاع از عنوان قهرمانی اش نزدیک شد، اتفاقی که اگر رخ دهد احتمالاً با دعوت شدن اعضای این تیم به کاخ سفید همراه خواهد بود، با این حال مگان راپینوئه، عضو تیم ملی زنان آمریکا می گوید اگر او و هم تیمی هایش قهرمان جام جهانی شوند، او در اعتراض به وضعیت موجود در آمریکا، از رفتن به محل اقامت رییس جمهور این کشور خودداری می کند.

مهاجم 33 ساله تیم ملی زنان آمریکا که تیمش با غلبه بر اسپانیا حریف فرانسه میزبان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت ها شده است، در پاسخ به این سؤال که آیا اگر او و هم تیمی هایش قهرمان جام جهانی شوند به کاخ سفید خواهند رفت، گفت: من پایم را در آن کاخ سفید لعنتی نمی گذارم.

نه! من به آنجا نمی روم.

ما به آنجا دعوت نمی شویم.

تصمیمی که راپینوئه اتخاذ کرده، الهام گرفته از حرکتی است که پیش از او نیز کولین کاپرنیک، عضو سابق تیم فوتبال آمریکایی مردان آمریکا کسی که در اعتراض به نژادپرستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایم را در کاخ سفید لعنتی نمی گذارم!

پایم را در کاخ سفید لعنتی نمی گذارم!