مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 16:332019-06-26دانش

اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران گرنت بین المللی دریافت می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، احمد اسماعیل زاده، معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از تعریف گرنت های بین المللی سازی در راستای بین المللی سازی پژوهش و ترغیب محققان برای نخستین بار با .

- دانشگاه علوم پزشکی تهران در راستای بین المللی سازی پژوهش و ترغیب محققان، به اعضای هیئت علمی این دانشگاه گرنت های بین المللی اعطا می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه علوم پزشکی تهران، احمد اسماعیل زاده، معاون پژوهشی پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران از تعریف گرنت های بین المللی سازی در راستای بین المللی سازی پژوهش و ترغیب محققان برای نخستین بار با همکاری معاونت پژوهشی دانشگاه خبر داد و گفت: این گرنت ها در شورای پژوهشی دانشگاه به تصویب رسید.

وی با اشاره به اینکه گرنت های بین المللی سازی شامل انتشارات بین الملل، ثبت اختراع بین المللی و موفقیت در تجاری سازی بین المللی، جذب منابع خارجی برای انجام تحقیقات و جذب دانشجوی پسا دکتری بین الملل است، افزود: گرنت انتشارات بین الملل مختص اساتیدی است که 6 مقاله بین المللی نمایه شده در ISI، PubMed یا Scopus در طول سال میلادی قبل داشته اند و حداقل در سه مقاله از این مقالات نویسنده اول یا مسئول باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران گرنت بین المللی دریافت می کنند

اساتید دانشگاه علوم پزشکی تهران گرنت بین المللی دریافت می کنند