مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 14:082019-06-26اجتماعي

واحدهای مستنکف از قانون حفاظت خاک در لیست صنایع آلاینده قرار می گیرند


مدیرکل حفاظت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه مدیریت منابع خاک و جلوگیری از آلودگی و تخریب آن یکی از مهمترین چالش های محیط زیستی بوده که ضرورت تحقق قانون حفاظت از خاک را در کشور دوچندان می کند، - گفت: به منظور تحقق این قانون  فعالیت های کلیه دستگاه ها و نهادهای مرتبط و بخش های دیگر در جهت جلوگیری از تخریب و آلودگی و مدیریت بهینه خاک پایش می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا کیومرث کلانتری افزود: با توجه به تصویب و ابلاغ قانون حفاظت از خاک و بر اساس ماده 18 این قانون، تمامی واحدهای بزرگ تولیدی،صنعتی،عمرانی،خدماتی، زیر بنایی و معدنی مکلف هستند نسبت به پایش آلودگی خاک اقدام و نتیجه آن را در قالب خوداظهاری به محیط زیست ارائه کنند.

مدیرکل محیط زیست استان تهران افزود: محیط زیست استان تهران جهت تحقق قانون،برنامه ریزی و هماهنگی لازم از سوی ادارات شهرستانی با واحدهای مشمول و سایر بخش های مرتبط برای ثبت نام در سامانه جامع پایش محیط زیست و مبادلات پسماند و ارائه نتایج پایش آلودگی خاک و منابع آلوده کننده آن را در دستورکار دارد.

وی با اشاره به ضرورت اجرایی شدن هرچه زودتر این قانون در استان تهران گفت: برابر قانون نام واحد مستنکف، ازسوی محیط زیست در فهرست واحدهای آلاینده موضوع قانون مالیات بر ارزش افزوده مصوب سال 87 قرار داده می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مستنکف از قانون حفاظت خاک در لیست صنایع آلاینده قرار می گیرند

واحدهای مستنکف از قانون حفاظت خاک در لیست صنایع آلاینده قرار می گیرند