مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 13:532019-06-26بين الملل

واقعیت پشت توهمات کوشنر


با وجود آن که برخی نمایش های سیاسی موجب روشن شدن زوایای یک مساله می شوند اما نمایش مضحکی که در منامه، پایتخت بحرین (بر سر به اصطلاح معامله قرن) آغاز شده هدفش چیزی به جز پنهان ساختن حقایق نیست.

- "با وجود آن که برخی نمایش های سیاسی موجب روشن شدن زوایای یک مساله می شوند اما نمایش مضحکی که در منامه، پایتخت بحرین (بر سر به اصطلاح معامله قرن) آغاز شده هدفش چیزی به جز پنهان ساختن حقایق نیست.

" به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشریه گاردین انگلیس در سر مقاله خود با پرداختن به کنفرانس یا به اصطلاح جارد کوشنر، داماد رییس جمهور آمریکا کارگاه اقتصادی بحرین درباره طرح معامله قرن ضمن اینکه کوشنر را از بابت تلاشش برای پیشبرد چنین طرح از پیش شکست خورده ای یک متوهم خوانده، نوشته است: هر چند که برخی نمایش ها در عرصه سیاست باعث روشن شدن جوانب مربوط به یک مساله می شوند اما نماش مضحک روزهای اخیر در شهر منامه، پایتخت بحرین، هدفش پنهان کردن حقایق است.

بعد از تمامی گُنده گویی های دولت ترامپ درباره معامله قرن در خاور میانه، آغاز به کار جنبه اقتصادی این معامله به عنوان نخستین جنبه آن در بحرین هم پوچ و هم بی اعتبار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واقعیت پشت توهمات کوشنر

واقعیت پشت توهمات کوشنر