مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 12:082019-06-26پزشكي

آلودگی های زیست محیطی شناگاه های دیّر ناشی از چیست؟


رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر بوشهر مهم ترین مصداق آلودگی های زیست محیطی شناگاه ها در این شهرستان را ورود انواع روان آب ها به دریا دانست و اظهار کرد: - این معضل پیامدهای متعددی از جمله آلودگی سواحل و شناگاه ها به دنبال دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا منطقه بوشهر، احمد آخوندی در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران در دیّر گفت: رفع آلودگی زیست محیطی و میکروبی در ساحل دریا و شناگاه های تعیین شده در اولویت قرار دارد و به همین منظور پایش میکروبی شناگاه های شهرستان دیّر به طور مستمر انجام می شود.

وی افزود: بازدیدها و نمونه برداری به منظور نظارت بر شناگاه ها در فصل شنا هر 15 روز یکبار و در فصل هایی که شنا کمتر است هر ماه انجام می شود و آزمایش همه 28 مورد نمونه برداری های میکروبی و آنترکوک انجام شده مطلوب گزارش شده است.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر با اشاره به پایش میکروبی و زیست محیطی شناگاه های غیررسمی شهرستان دیّر گفت: به سبب حساسیت موضوع و تأثیر آن در سلامت عموم علاوه بر شناگاه های رسمی سایر نقاط موجود در ساحل شهرها یا روستاها که شناگران به طور متمرکز در آن مناطق شنا می کنند نیز همانند شناگاه ها رسمی مورد پایش زیست محیطی و آلودگی قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آلودگی های زیست محیطی شناگاه های دیّر ناشی از چیست؟

آلودگی های زیست محیطی شناگاه های دیّر ناشی از چیست؟