مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 11:482019-06-26بين الملل

وال استریت ژورنال: موشک های انصارالله ضعف پدافند هوایی عربستان را برملا کردند


روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال تاکید کرد، حملات موشکی اخیر نیروهای انصارالله یمن به عربستان از ضعف و عیوب بزرگ سامانه های دفاع هوایی عربستان پرده برمی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، این روزنامه به نقل از یک مسئول عربستانی نوشت، حملات اخیر حوثی ها نشان داد که سامانه های دفاعی عربستان در معرض تهدید قرار دارند.

این در حالی است که سخنگوی ائتلاف نظامی ضد یمن به رهبری عربستان به درخواستی برای اظهارنظر درباره این حملات پاسخ نداد.

وال استریت ژورنال نوشت، پس از چهار سال آغاز جنگ علیه انصارالله بدون دستیابی به موفقیتی در شکست یمنی ها، اما توان موشکی نیروهای انصارالله نگاه ها را متوجه خطراتی کرد که عربستان به عنوان همپیمان اصلی آمریکا با آنها مواجه است.

دولت عربستان مدعی شد، سامانه های دفاعی آن در گذشته همانند مارس 2018 موفق عمل کردند و موشک های پاترویت موفق به هدفگیری هفت موشک اسکات شلیک شده از سوی انصارالله شدند.

با این وجود ویدئوهای منتشر شده در شبکه های اجتماعی ناتوانی موشک های پاترویت در پاسخ به موشک های اخیر انصارالله را نشان می دهد.

این حملات انصارالله نگاه ها را به سامانه های موشکی عربستان جلب کرد، در حالی که ارتش این کشور با برخورداری از سومین بودجه بزرگ نظامی جهان، یکی از بهترین ارتش های جهان از نظر تسلیحاتی را داراست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وال استریت ژورنال: موشک های انصارالله ضعف پدافند هوایی عربستان را برملا کردند

وال استریت ژورنال: موشک های انصارالله ضعف پدافند هوایی عربستان را برملا کردند