مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 تیر 1398 ساعت 09:132019-06-26اقتصادي

سرانه مصرف آب ایران از شهرهای پرمصرف صنعتی اروپا بیشتر است


مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان این که سرانه متوسط مصرف آب در کشور 155 لیتر به ازای هر نفر در روز است، گفت: این میزان بیشتر از متوسط مصرف در شهرهای پرمصرف صنعتی اروپا است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا جانباز در همایش سازگاری با کم آبی با بیان این که تابستان 1397 از کم بارش ترین مقاطع سال های آبی در چند ده سال گذشته بود، اظهار کرد: باید آماده باشیم تابستان سال جاری را که یک تابستان گرم است و بعد از یکسال پربارش و همراه با سیل آمده را بگذاریم، زیرا در حال حاضر جامعه نمی پذیرد که در بخش هایی از کشور کم آب باشیم.

وی با تاکید بر این که آب باید به مردم برسد، اظهار کرد: در حال حاضر حتی در برخی از پرآب ترین نقاط کشور مشکلاتی از قبیل مدیریت تأمین آب، احداث سامانه های مناسب، شبکه های توزیع و غیره وجود دارد.

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با اشاره به شکل گیری کمیته سازگاری با کم آبی، گفت: این کمیته با تدبیر وزیر نیرو و حمایت دولت شکل گرفت و شرکت آب و فاضلاب باید از آن استفاده مطلوب کند.

***در شرایط تحریم قراردادهای بین المللی زیرپا گذاشته شد جانباز در ادامه با اشاره به شرایط مالی دولت، اظهار کرد: در حال حاضر دولت در شرایط سخت ناشی از بی تدبیری افرادی است که به راحتی همه قراردادهای بین المللی را زیرپا گذاشته است و تحریم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرانه مصرف آب ایران از شهرهای پرمصرف صنعتی اروپا بیشتر است

سرانه مصرف آب ایران از شهرهای پرمصرف صنعتی اروپا بیشتر است