مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 13:382019-06-25ورزشي

سلطانی فر: موضوعی به نام لیدر نداریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان،مسعود سلطانی فر در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم ها ناجا و یگان ویژه گفت : - وزیر ورزش در نشست با رییس پلیس تهران گفت: تلاش کنیم لیگ برتر آینده با کمترین مشکلات و توام با شادی و امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان،مسعود سلطانی فر در نشست با سردار رحیمی رییس پلیس تهران و معاونین و فرماندهان تامین امنیت استادیوم ها ناجا و یگان ویژه گفت : ورزش عامل شادی و پر کردن اوقات فراغت حداقل پنجاه میلیون نفر از مردم ایران است و اجازه نمی دهیم عده ای فرصت طلب و تماشاگر نما به بهانه های واهی این وضعیت را بر هم بزنند .

وزیر ورزش و جوانان گفت : برنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ با کمک پلیس و سایر نهادهای مسئول برگزاری لیگ آینده با کمترین تنش و تامین امنیت و آسایش تماشاگران باشد.

وی ادامه داد : خوشبختانه باشگاهها برنامه های فرهنگی خوبی برای هواداران خود دارند و ایجاد کانون های هواداری مسئول کمک زیادی به حفظ فضای فرهنگی و مفرح استادیوم هامیکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سلطانی فر: موضوعی به نام لیدر نداریم

سلطانی فر: موضوعی به نام لیدر نداریم