مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 12:132019-06-25پزشكي

وجود بیش از 1600 بیمار روان مزمن در قزوین


استان قزوین دارای هزار و 642 بیمار روان مزمن است که در کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت سازمان بهزیستی شرکت کرده و در حال حاضر دارای پرونده در سازمان هستند.

- مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: استان قزوین دارای هزار و 642 بیمار روان مزمن است که در کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت سازمان بهزیستی شرکت کرده و در حال حاضر دارای پرونده در سازمان هستند.

علیرضا وارثی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، تصریح کرد: استان قزوین دارای دو مرکز درمان و شبانه روزی بیماران روان مزمن ویژه مردان جمعاً با ظرفیت 160 نفر و دو مرکز نگهداری و شبانه روزی بانوان جمعاً به ظرفیت 110 نفر است.

وی افزود: این مراکز به ارائه خدمات شبانه روزی و توان بخشی از قبیل خدمات پزشکی، روان پزشکی، روانشناسی، مددکاری، پرستاری مجهز هستند؛ در حال حاضر قسمت عمده ای از ظرفیت این مراکز توسط بیمارانی که در این مراکز پذیرش شده اند، تکمیل شده است.

مدیرکل بهزیستی استان قزوین گفت: استان قزوین دارای 1642 بیمار روان مزمن است که در کمیسیون تشخیص نوع و شدت معلولیت سازمان بهزیستی شرکت کرده و در حال حاضر دارای پرونده در سازمان هستند که از این تعداد 860 تن مربوط به شهرستان قزوین، 284 تن مربوط به شهرستان البرز، 208 تن مربوط به شهرستان تاکستان، 138 تن مربوط به شهرستان بویین زهرا، 115 تن مربوط به شهرستان آبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود بیش از 1600 بیمار روان مزمن در قزوین

وجود بیش از 1600 بیمار روان مزمن در قزوین