مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 12:032019-06-25دانش

46 پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفت


ابراهیم نانکلی، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه البرز به عنوان استان معین در بازسازی شهرستان باوی در خوزستان تعیین شده است، - مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز گفت: 46 پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفته و 70 نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی برای انجام این پروژه ها به خوزستان اعزام می شوند.

ابراهیم نانکلی، مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به اینکه البرز به عنوان استان معین در بازسازی شهرستان باوی در خوزستان تعیین شده است، گفت: 46 پروژه تعمیر در این منطقه به دانشجویان جهادگر البرز سپرده شده است.

نانکلی با بیان اینکه 70 نفر از دانشجویان دانشگاه خوارزمی در تیرماه برای انجام پروژه های باوی به خوزستان می روند، گفت: گروه جهادی دانشگاه سما نیز در اردوی جهادی داخل استان، به آبرسانی در یکی از روستا های بخش اخترآباد می پردازند.

مسئول جهاد سازندگی بسیج دانشجویی البرز ادامه داد: علاوه بر این اردو که از 13 تیر آغاز می شود، چند کارگروه بهداشتی و سلامت نیز در مناطق اطراف حاشیه شهر کرج به موضوعات سلامت و دندانپزشکی مردم می پردازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

46 پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفت

46 پروژه تعمیر در روستای باوی به عهده جهادگران البرزی قرار گرفت