مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 11:432019-06-25اقتصادي

شنیده شدن زمزمه وگذاری بیمه بیکاری به کاریابی ها


نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اعلام مخالفت شدید از واگذاری موضوع پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کاریابی ها گفت: بر خلاف رویه کشورهای دیگر هیچگونه بسته حمایتی از نیروی بیکار شده در کشور پیش بینی نشده و هر روز شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری .

- نایب رییس کانون عالی انجمن های صنفی کارگران با اعلام مخالفت شدید از واگذاری موضوع پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کاریابی ها گفت: بر خلاف رویه کشورهای دیگر هیچگونه بسته حمایتی از نیروی بیکار شده در کشور پیش بینی نشده و هر روز شرایط دریافت مقرری بیمه بیکاری که حق قانونی کارگران است،سخت تر می شود.

ناصر چمنی در گفت وگو با ایسنا، با انتقاد از واگذاری موضوع بیمه بیکاری به کاریابی ها، اظهار کرد: متأسفانه اخیراً زمزمه هایی مبنی بر واگذاری پرداخت مقرری بیمه بیکاری به کاریابی ها را می شنویم در حالی که وزارت کار به جای این کار باید به وظایف قانونی خود عمل کند و فکر دیگری برای رونق کاریابی ها بکند.

وی افزود: تشکل های کارگری با این مساله که معاونت روابط کار قصد دارد مقرری بیمه بیکاری را به بخش خصوصی واگذار کند به شدت مخالفند و در صورتی که عملی شود به دیوان عدالت اداری گزارش و شکایت خواهند کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شنیده شدن زمزمه وگذاری بیمه بیکاری به کاریابی ها

شنیده شدن زمزمه وگذاری بیمه بیکاری به کاریابی ها