مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 10:432019-06-25فرهنگي

روایت درخشش انیمیشن ایرانی در «انسی»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، عباس جلالی یکتا کارگردان انیمیشن که به تازگی با انیمیشن پسر دریا توانسته است در پنجاه و نهمین دوره جشنواره انیمیشن انسی ، - کارگردان انیمیشن پسر دریا یکی از مهمترین دلایل درخشش این اثر در جشنواره معتبر انسی را نگاه نو در تلفیق فیلم رئال و انیمیشن در این اثر توصیف کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، عباس جلالی یکتا کارگردان انیمیشن که به تازگی با انیمیشن پسر دریا توانسته است در پنجاه و نهمین دوره جشنواره انیمیشن انسی ، جایزه ویژه شهر انسی را به دست آورد، درباره این موفقیت گفت: جشنواره بین المللی انسی یکی از معتبرترین جشنواره های انیمیشن دنیا است که از سال 1960 راه اندازی شده و جایگاه بسیار بالایی نزد انیمیشن سازان دارد.

حتی راه یابی به این جشنواره ارزش بسیار بالایی برای انیمیشن سازان دارد، چون تعداد کار هایی که برای حضور در این جشنواره از سراسر جهان ارسال می شود، بسیار بالا است.

وی درباره جایزه ویژه شهر انسی توضیح داد: تا جایی که می دانم در این بخش تا به حال کسی از ایران جایزه نگرفته است و حتی تعداد جوایزی که ما از جشنواره انسی تا امروز گرفته ایم بیشتر از 2 یا 3 مورد نیست، هر چند درباره آن زیاد مطمئن نیستم و این مورد نیاز به تحقیق دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت درخشش انیمیشن ایرانی در «انسی»

روایت درخشش انیمیشن ایرانی در «انسی»