مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:332019-06-25سياسي

پذیرش مشروط گزارش تفریغ بودجه 96 شهرداری


رییس کمیته بودجه و نظارت شورای شهر تهران از پذیرش مشروط گزارش تفریغ بودجه سال 96 خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید فراهانی صبح امروز در جلسه شورای شهر تهران با ارائه گزارش تفریغ بودجه 96 شهرداری تهران گفت: شهرداری موظف است تفریغ بودجه هر سال را تا آخر اردیبهشت ماه سال بعد به شورای شهر ارائه کند و شورا نیز باید تا آخر خردادماه همان سال نسبت به بررسی و تصویب آن اقدام کنند.

وی گفت: گزارش تفریغ بودجه تنها محل قانونی نظارت جدی است که به شورا کمک می کند با بررسی آن از یک طرف درآمدهای وصولی قطعی را با ارقامی که پیش بینی کرده بود مقایسه کند و در برنامه ریزی های آینده نیز از آن استفاده کند و از طرف دیگر میزان عدول و تجاوز شهرداری از پرداخت هزینه ای از اعتبارات پیش بینی شده را کنترل کند.

فراهانی با بیان اینکه با بررسی های انجام شده و در پی اجرای بند 12 ماده 80 قانون تشکیلات و وظایف انتخابات شوراهای شهر، گزارش حسابرس منتخب شورا در مورد تفریغ بودجه شهرداری به عنوان سند می بایست مورد بررسی قرار گیرد، گفت: گزارش تفریغ بودجه 96 مورد پذیرش مشروط قرار گرفت.

وی در تشریح دلایل پذیرش مشروط این گزارش گفت: به علت عدم لحاظ مازاد درآمد بر هزینه انباشت در پایان سال مالی 95 به عنوان منابع بودجه سال 96 به مبلغ حدود 31 هزار میلیارد ریال ـ به عنوان مازاد درآمد بر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش مشروط گزارش تفریغ بودجه 96 شهرداری

پذیرش مشروط گزارش تفریغ بودجه 96 شهرداری