مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:082019-06-25اقتصادي

پرمصرف ها بخوانند


معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی گفت: نرخ و تعرفه بندی طوری برنامه ریزی شده است که هر مشترکی هرچه قدر بیشتر مصرف کند، - هزینه بیشتری پرداخت کند و این افزایش به صورت پلکانی خواهد بود و فردی که مصرف بهینه انجام می دهد، هزینه کمتری پرداخت می کند و قطعاً این روش یک نوع مشوق برای مدیریت هزینه خواهد بود.

محسن بخشایی در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: در حال حاضر بحث مدیریت مصرف، در کشور نهادینه شده است و بسیاری از اقداماتی که امروزه انجام می شود دارای دستورالعمل، کتابچه، مقررات و آیین نامه اجرایی است.

وی افزود: در این راستا برای اینکه کارها به صورت فنی و علمی انجام شود، بسیاری از دستورالعمل ها به صورت علمی و مدون تهیه شده است.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق خراسان جنوبی به مدیریت مصرف برق اشاره کرد و بیان کرد: سابقه بحث مدیریت مصرف برق به سال 87 برمی گردد که در آن زمان فرهنگ سازی با ترویج استفاده از لامپ های کم مصرف زیرساخت خوبی در بحث روشنایی انجام شده و تأثیر زیادی در کاهش مصرف برق کشور داشته است.

بخشایی با بیان اینکه با توزیع لامپ های کم مصرف در بحث روشنایی فرهنگ سازی خوبی انجام شده است، خاطرنشان کرد: باید پتانسیل های دیگری که می توان روی آن برنامه ریزی کرد را بررسی کرد تا بتوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرمصرف ها بخوانند

پرمصرف ها بخوانند