مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 09:032019-06-25اقتصادي

سیستان و بلوچستان به بازار 220 میلیون نفری جهان دسترسی دارد


رییس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن سیستان و بلوچستان گفت: سیستان و بلوچستان به بازار 220 میلیون نفری جهان دسترسی دارد و این فرصت ارزنده ای برای تأمین نیازهای اولیه و صادرات غیر نفتی جمهوری اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا- عبدالحکیم ریگی افزود: بازرگانی و ترانزیت 2 ویژگی ملموس اقتصادی این استان محسوب می شوند .

وی بیان کرد: یکی از امتیازات صادرات در سیستان و بلوچستان با کشورهای همسایه عدم بکارگیری دلار در معاملات است به طوری که بهترین نوع معاملات اقتصادی یعنی پایاپای (کالا به کالا) در این مرزها انجام می شود .

رییس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به ظرفیت بالای این استان در امر تجارت و ترانزیت هم اینک 30 شرکت حمل و نقل بین المللی در این استان مشغول فعالیت هستند .

وی خواستار معرفی سیستان به عنوان بندر خشک شد و افزود: ضروری است با فراهم شدن زیر ساخت های لازم در این استان مهم و مرزی زمینه توسعه تجارت و صادرات را در کشور فراهم کنیم .

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: هزار و 250 پروانه بهره برداری صنعتی در این استان صادر شده است که تنها 15 واحد آن ظرفیت اشتغال بیش از 100 نفر را دارند و بیشتر این واحدها کوچک و کارگاهی هستند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سیستان و بلوچستان به بازار 220 میلیون نفری جهان دسترسی دارد

سیستان و بلوچستان به بازار 220 میلیون نفری جهان دسترسی دارد