مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 08:482019-06-25سياسي

وزیر دفاع: ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مسامحه نخواهد کرد


اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور، عزت و شرف ایرانی ها را برانگیخت و نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه نخواهد کرد.

- وزیر دفاع گفت: اقدام پدافند هوایی در سرنگونی پهپاد آمریکایی غرور، عزت و شرف ایرانی ها را برانگیخت و نشان داد نظام جمهوری اسلامی ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مماشات و مسامحه نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در جمع کارکنان ستاد وزارت دفاع به مناسبت ایام سالروز شهید دکتر مصطفی چمران با گرامیداشت یاد و نام شهدای وزیر به ویژه شهید والامقام دکتر مصطفی چمران با اشاره به شیوه های تفکر و خصائص منحصر به فرد این شهید سرافراز انقلاب اسلامی، اظهار کرد: دکتر مصطفی چمران یکی از معجزات انقلاب اسلامی بود که در دوران کوتاه تصدی خود در وزارت دفاع، منشاء خدمات و اثرات بی بدیلی شد.

امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حضور شهید دکتر چمران در عرصه های مختلف علمی و عملی و پیاده ساز رزم نوین در سنگرهای مختلف بیان کرد: شهید چمران از ابتدا با پشت پا زدن به همه ظواهر دنیا و تعلقات دنیوی مسیری را انتخاب و ادامه داد که تاریخ او را همواره به عنوان یک دانشمند، مچاهد، سیاستمدار، هنرمند و مدیر خواهد شناخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر دفاع: ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مسامحه نخواهد کرد

وزیر دفاع: ایران در حراست از منافع ملی خود هرگز مسامحه نخواهد کرد