مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 تیر 1398 ساعت 08:082019-06-25بين الملل

تأکید اردن بر بازگرداندن آوارگان سوری اردوگاه الرکبان به مناطق خود


وزیر خارجه اردن در جریان دیدار با اعضای هیئتی از کنگره آمریکا بر حل و فصل بحران اردوگاه آوارگان الرکبان از طریق بازگرداندن آوارگان سوری ساکن آن به مناطق اصلیشان در سوریه تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نوشته روزنامه مصری الیوم السابع، ایمن الصفدی، وزیر خارجه اردن با هیئتی از کنگره آمریکا دیدار و گفت وگو کرد.

الصفدی در این دیدار با پرداختن به مسأله اردوگاه الرکبان در مرز سوریه و اردن، اظهار کرد: بازگشت ساکنان اردوگاه الرکبان به مناطق اصلیشان در سوریه بهترین و در واقع تنها راه حل مشکل تجمع در داخل این اردوگاه است؛ به ویژه اینکه در حال حاضر ارسال کمک ها از داخل سوریه میسر شده است.

این مقام اردنی ادامه داد: پایان دادن به درد و رنج و ایجاد یک راه حل سیاسی برای بحران سوریه یک ضرورت منطقه ای و بین المللی است و ما خواستار افزایش تلاش های جامعه بین المللی برای حل و فصل این بحران از طریق راه حل سیاسی مورد قبول ملت سوریه هستیم، راه حلی که وحدت و ثبات سوریه را حفظ کند، امنیت آن را بازگرداند و شرایط را برای بازگشت داوطلبانه آوارگان به کشورشان را نیز فراهم کند.

وی در ادامه هیئت کنگره را از مشکلات اردن به دنبال میزبانی از یک میلیون و 300 هزار آواره سوری مطلع کرد و گفت که باید جامعه بین المللی از آوارگان و اردن حمایت کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید اردن بر بازگرداندن آوارگان سوری اردوگاه الرکبان به مناطق خود

تأکید اردن بر بازگرداندن آوارگان سوری اردوگاه الرکبان به مناطق خود