مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 15:082019-06-24اقتصادي

هر پزشک باید برای ویزیت بیمار چند دقیقه وقت بگذارد؟


مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان با بیان اینکه بیمه شدگان روستایی و کمیته امداد برای کاهش هزینه های درمان ملزم به رعایت سیستم ارجاع هستند، گفت: - هر پزشک متخصص باید درازای دریافت ویزیت 20 دقیقه به بیماران خدمات رسانی کنند و بیماران باید به حقوق خود واقف بوده و مطالبه گر باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی علیزاده در نشستی خبری، اظهار کرد: از جمعیت یک میلیون و 776 هزار و 415 نفری استان هرمزگان (طبق سرشماری نفوس و مسکن سال 1395) تعداد 997 هزار و 444 نفر تحت پوشش صندوق های بیمه ای این اداره کل هستند که 56.

15 درصد از کل جمعیت استان را تشکیل می دهند.

وی افزود: از این تعداد 782 هزار و 930 نفر بیمه شده روستایی هستند و بیش از 80 درصد جمعیت بیمه شده اداره کل بیمه سلامت هرمزگان روستایی است.

مدیرکل بیمه سلامت استان هرمزگان تصریح کرد: اکثر افرادی که تحت پوشش بیمه روستایی یا سلامت همگانی هستند هیچ پولی پرداخت نمی کنند و در هرمزگان 90 درصد بیمه شدگان رایگان هستند، به همین دلیل پرداخت های این اداره کل با تأخیر اتفاق می افتد، هرچند در سال گذشته پرداخت ها به موقع تر و تأخیرها ناچیز بوده است.

علیزاده عنوان کرد: مجموع افراد بیمه شده توسط بیمه سلامت و بیمه تأمین اجتماعی در هرمزگان از جمعیت کل استان فراتر است و این نشان دهنده آن است که، نزدیک به 300 هزار نفر در استان دارای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر پزشک باید برای ویزیت بیمار چند دقیقه وقت بگذارد؟

هر پزشک باید برای ویزیت بیمار چند دقیقه وقت بگذارد؟