مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:282019-06-24سياسي

شهید بهشتی و مقوله عدالتخواهی در شبکه 4


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ویژه برنامه مصیر که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفنه قوه قضاییه هرشب ساعت 23 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، - مولفه های عدالت خواهی در برنامه امشب مصیر بازگو می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، ویژه برنامه مصیر که به بررسی ابعاد فکری کمتر شناخته شده شهید بهشتی می پردازد در ایام سالگرد شهادت ایشان در هفنه قوه قضاییه هرشب ساعت 23 روی آنتن شبکه چهار سیما می رود، در سومین قسمت خود با محوریت مولفه های عدالت روی آنتن می رود.

مصیر در مدت زمان پخش یک ساعت در اولین و دومین قسمت خود با اجرای دکتر بیگدلی به بررسی ابعاد نگاه تشکیلاتی شهید بهشتی و مولفه های مدیریت انقلابی پرداخت و میزبان مهمانان خود: دکتر عرب اسدی و دکتر ایزدهی بود.

مصیر در سومین قسمت خود سعی دارد به بررسی تعریف عدالت، نسبت عدالت و مصلحت سنجی، بررسی ابعاد مختلف عدالت و میزان اهمیت هر کدام و بیان شیوه صحیح عدالت خواهی بپردازد.

مهمان این قسمت از برنامه دکتر فرشاد مومنی استاد اقتصاد دانشگاه علامه طباطبایی است.

گروه اجتماعی شبکه 4 سیما بمناسبت سالروز شهادت دکتر آیت الله بهشتی برنامه تولیدی مصیر را با برررسی ابعاد فکری کمترشناخته شده این شهید بزرگوار روی آنتن می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید بهشتی و مقوله عدالتخواهی در شبکه 4

شهید بهشتی و مقوله عدالتخواهی در شبکه 4