مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 14:082019-06-24فرهنگي

آرت فر تیر از فردا آغاز می شود/ غرفه ها همچنان در حال آماده سازی


آرت فر تیر تهران که قرار است از روز دوشنبه (سوم تیر ماه) با حضور 20 گالری افتتاح شود، هم اکنون در حال آماده سازی و انجام کارهای پایانی ساخت غرفه هاست.

- با یادی از 3 هنرمند فقید فرمانفرماییان، وزیری مقدم و صفاری آرت فر تیر از فردا آغاز می شود/ غرفه ها همچنان در حال آماده سازی عکس تزیینی است آرت فر تیر تهران که قرار است از روز دوشنبه (سوم تیر ماه) با حضور 20 گالری افتتاح شود، هم اکنون در حال آماده سازی و انجام کارهای پایانی ساخت غرفه هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در حالی که یک روز به افتتاح رسمی از دومین دوره تیر آرت باقی مانده است، اغلب گالری های شرکت کننده در این رویداد هنری در حال آماده سازی غرفه های خود در پردیس چارسو هستند.

نخستین دوره رویداد هنری تیر آرت با دعوت از گالری هایی که تجربه حضور در آرت فرهای بین المللی را داشتند برگزار شد؛ اما امسال برای گالری ها فراخوان عمومی اعلام شد و تعداد گالری های که در این رویداد هنری شرکت دارند به 20 رسید که از این میان دو گالری از شهرستان های اصفهان و شیراز نیز در این رویداد حضور دارند.

گالری های اُ، اثر، اعتماد، امروز (اصفهان)، ای جی، ایرانشهر، تالار این / جا، گالری پیرسوک (شیراز)، دستان +2، زیرزمین دستان، راه ابریشم، شیرین، طراحان آزاد، محسن، نیان، والی، هدایت، هما و یک پروژه کیوریتوریال از پلت ف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آرت فر تیر از فردا آغاز می شود/ غرفه ها همچنان در حال آماده سازی

آرت فر تیر از فردا آغاز می شود/ غرفه ها همچنان در حال آماده سازی