مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 تیر 1398 ساعت 12:032019-06-24اقتصادي

افزایش شهریه مدارس بدون تایید ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است


سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد که هرگونه افزایش شهریه مدارس بدون اخذ تاییدیه کارگروه تنظیم بازار، غیرقانونی بوده و با تخلفات صورت گرفته برخورد خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت صنعت، معدن و تجارت، معاون نظارت بر کالاهای مصرفی و شبکه های توزیعی و اقتصادی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: افزایش بهای خدمات آموزشی مدارس پس از ارائه درخواست و بررسی کارشناسی سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب آن در کارگروه تنظیم بازار، قانونی خواهد بود.

وی ادامه داد: در پی سیاستهای مرتبط با ساماندهی بازار کالا و خدمات، کالاها و خدماتی که از حساسیت و اهمیت بالایی در سبد هزینه خانوار برخوردارند، مشمول بررسی کارشناسی توسط سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و تصویب کارگروه تنظیم بازار شده اند.

موسوی افزود: قیمت خدماتی که حسب قانون تعیین نرخ آنها به کمیسیون، شورا یا یکی از دستگاه های اجرایی دولت محول شده است از قبیل خدمات آموزش رسمی، با پیشنهاد بالاترین مقام دستگاه های اجرایی پس از بررسی کارشناسی این سازمان، مستلزم اخذ مصوبه از کارگروه تنظیم بازار است.

وی با بیان اینکه خدمات آموزشی مدارس، می بایست پس از ارائه درخواست و بررسی کارشناسی این سازمان و تصویب در کارگروه تنظیم بازار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش شهریه مدارس بدون تایید ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است

افزایش شهریه مدارس بدون تایید ستاد تنظیم بازار، غیرقانونی است