مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 2 تیر 1398 ساعت 02:302019-06-22پزشكي

طرح تجمیع دانشکده ها تصویب شد/پیگیر اجرای طرح بزرگ تجمیع خوابگاه ها هستیم


رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با بیان اینکه به طور جدی پیگیر اجرای طرح بزرگ تجمیع خوابگاه ها هستیم، عنوان کرد: طرح تجمیع خوابگاه ها با هدف بهبود شرایط دانشجویان خوابگاهی در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

- از زمان آغاز به کار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در سال 1365 تا به امروز دانشگاه نتوانسته طرح تجمیع خوابگاه ها را اجرا کند، ولی هم اکنون طرح تجمیع و احداث خوابگاه های استاندارد در دستور کار دانشگاه قرار دارد.

دکتر محمد آقاجانی در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه موضوع خوابگاه ها بحث بسیار مهمی است، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمینه خوابگاه با محدودیت هایی مواجه است، به گونه ای که از 16 خوابگاه دانشگاه برخی فرسوده، برخی استیجاری و برخی فضای مناسب برای اقامت دانشجویان را نداشته و در نقاط مختلف شهر پراکنده اند.

وی با بیان اینکه طرح بزرگ و مفصلی برای تجمیع خوابگاه ها در نظر گرفته شده است، عنوان کرد: طرح تجمیع خوابگاه ها در هیأت امنای دانشگاه تصویب شده و وزارت بهداشت نیز قول همکاری داده است، بنابراین امیدواریم با اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک خوابگاه های دانشگاه از نقاط مختلف شهر در یک مکان و منطقه مشخص جمع آوری شده و از این طریق شرایط و امکانات مناسب و استانداردی برای محل اسکان دانشجویان تعبیه شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح تجمیع دانشکده ها تصویب شد/پیگیر اجرای طرح بزرگ تجمیع خوابگاه ها هستیم

طرح تجمیع دانشکده ها تصویب شد/پیگیر اجرای طرح بزرگ تجمیع خوابگاه ها هستیم